הנחה

המכונית התקרה רשת המטען אוניברסלי תומך רשת אחסון ארגונית משולש התקרה רשת המטען רשת כיס לכלי רכב

₪44.13 ₪88.23
  • Sku: w502967
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: הפנים אביזרים

נקודות לשיחה:

1. טוב חדירות אוויר: עשוי באיכות גבוהה גזה חומר, המכונית הזו תקרה המטען נטו הוא רך למגע, לא קל לשבור.זה כולל שכבה כפולה שקית רשת זה מאפשר לאוויר לזרום ומונע ריחות.

2. לחסוך מקום ולמנוע דליפות: המכונית הזאת תקרה המטען נטו הוא קל לנשיאה ולהתקנה.רוכסן הפתיחה עבור גישה נוחה והוא יכול לאחסן מגושם ולא קל משקל הפריטים בצורה מאובטחת.את חומר אלסטי מתאים את עצמו בצורות ובגדלים שונים.

3. שימוש רחב: התקרה רשת המטען יכול לאחסן את הצעצועים של הילדים, מגבות, פריטים, ועוד, פינוי שטח בתא המטען שלך.זה מתאים לכל דגם של מכונית, אידיאלי עבור למרחקים ארוכים קמפינג.

4. 3 אבזמים: זה כפול-שכבת הרשת הרשת היא דרך מצוינת לארגן את גג המכונית מרחב לשמור את הפריטים שלך מאובטח.יש לו 3 אבזמים ו שרוך להדק את הרצועה והחזק את חיזוק אבזם, מה שהופך את זה קל להתקין ולהתאים.

5. יציב עומס-כיוון: המכונית התקרה רשת המטען יכול להכיל את הפריטים שלך באופן מאובטח על הגג, בלי לתפוס מקום או חוסם את הנוף.הוא עשוי עמיד, חומר אלסטי אשר יכול לעמוד בלחץ, דפורמציה.

תיאור:

המכונית התקרה מטען נטו - מקום שמור ולארגן את המכונית שלך התקרה רשת הוא פתרון חכם כדי לאחסן את הפריטים שלך על הגג של המכונית שלך.זה מתאים לכל דגם של מכונית, קל להתקנה עם אבזם הידוק.לשמור על המכונית שלך נקי ומרווח עם התקרה נטו!

מפרט טכני:

1. חומר: רשת + תחתית PVC + מחוזק webbing

2. גודל: 78x75cm/30.71x29.53in

3. משקל: 270g

אריזת רשימה:

1 x המכונית התקרה רשת המטען

מפרט

סוג חומר

גזה + תחתית PVC

מקור

סין

סוג

מושב נקיק תיבת אחסון / תיק

מוצרים קשורים