הנחה

המכונית הסולארית מטהר אוויר עב " מים סולארית סיבוב המכונית מטהר אוויר יצירתי אביזרי רכב קישוטי פנים, ריח המכונית הלוחם

₪42.98 ₪107.42
  • Sku: w503531
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: הפנים אביזרים

להחיות את הכוננים שלך עם המכונית הסולארית ארומתרפיה!הכנתי עם מודרני סגסוגת אלומיניום, זה אופנתי טכנולוגיה מפחית את הלחץ ומאפשר הבושם מפוזרים בדלילות, אני מרענן את המכונית באוויר.מפתיע מתנה עבור כל מי שאוהב ארומתרפיה, או המכונית שלך.

מפרט:

שם: השמש מסתובבת ארומתרפיה

חומר: סגסוגת אלומיניום

גודל: קוטר גודל המוצר: (בערך).8cm/3.15 ס " מ

גובה גודל המוצר: (בערך).4 ס "מ/1.57 ס" מ

משקל: 210g

צבע: שחור, כסף

המוצר הניחוח: בושם, נחת, osmanthus, לימון

אריזת רשימה:

השמש רוטרי ארומתרפיה * 1 (יחפות + מכונת ניחוח גיליון + שני בקבוקי שמנים)

ראה עוד פרטי המוצר

1.ניחוח מפוזר באופן שווה: השמש שלנו המכונית מטהר אוויר תכונות 54 בצורה שווה-פיזור אוויר חורים כדי לאפשר את הבושם מפוזרים בדלילות.אתה אוהב את טרי ריח של מכונית ללא כל צורבת ולא נעימה ריח.

2.נוח חומר לאמץ לטווח ארוך רעננות עם המכונית הסולארית מטהר האוויר בעל מבנה מחומרים באיכות גבוהה סגסוגת אלומיניום.סגנון מלוטש וחסון עיצוב מבטיח אסתטיקה מעודנת, בעוד סולארי, מאוורר מאפשר שימוש ממושך.ליהנות מהנוחות של חידוש הרכב ניחוחות בכל עת!

3.חדשני טורבו מניפה: לחוות רמה חדשה של רעננות עם סולארי, המכונית מטהר אוויר.מצויד חדשני טורבו מניפה, זה מספק מיידית, לטווח ארוך ניחוח שממלא את המכונית שלך עם ריח מרענן.לא צריך לטעון או התוספת, זה חיסכון באנרגיה המכשיר יכול להיות ממוקם בכל מקום במכונית שלך ארומטי המסע.

4.רב תכליתיים לשימוש: לרומם את חוויית הנסיעה שלך עם המכונית הסולארית מטהר אוויר זה גם מכונית קישוט שמן מפזר.ניסיון מתחים, להפחית נהיגה עייפות עם מגוון מרענן ריחות לבחירה.להפוך את המכונית שלך לתוך נווה מדבר על ללכת ולהגיע רעננים.

5.מפתיע מתנה: להפתיע את החברים ובני המשפחה שלך עם המכונית הסולארית מטהר אוויר זה הוא מושלם עבור ליל כל הקדושים, יום נישואין, יום הולדת, חג ההודיה, או חנוכת בית.זה ידידותי לסביבה, קומפקטי המכשיר ישמור את המכונית שלהם, ריח טרי נקי ללא סוללות או כבלים.

מפרט

משקל פריט

210g

סוג פריט

מטהר אוויר

גובה הפריט

4cm

צורה

מוצק

תכונות מיוחדות

עב " מים המכונית מפזרי

פריט רוחב

8cm

סוג

מטהר אוויר

מקור

סין

פריט אורך

8cm

שם הדגם

המכונית הסולארית מטהר אוויר

מוצרים קשורים