הנחה

מיני מכשיר אדים נטענת נייד קטן אלחוטית אישית הפנים ריסוס ערפל היוצר הקוטל אדים.

₪46.00 ₪92.00
  • Sku: w504442
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: הפנים אביזרים

לשמור על הבית שלך נוח עם רב תכליתי אוויר מכשיר אדים.זה מייצר כמות גדולה של מים ערפל ומתאים אור בהירות וצבע כדי להתאים את מצב הרוח שלך.עם תכונות בטיחות, זה באופן אוטומטי מכבה כאשר מפלס המים מתחת קו בטיחות.קל לנשיאה, זה מכשיר שימושי הוא מושלם עבור כל חדר, הופך תוספת מצוינת לסביבה הביתית שלך.

מפרט:

שם המוצר: קטן אדים.

חומר: PP

גודל המוצר: 7.2x7.2x15cm/2.83x2.83x5.91 ס " מ

אריזת המוצר: 8x8x16cm/3.15x3.15x6.3 ס " מ

סגנון/צבע: לבן

המוצר תצורה סטנדרטית: 1 USB כבל טעינה x 1 גפן

סוללה גרסה קיבולת: 500 mAh

רשימת המוצרים:

1 x קטן אדים.

הערות:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, את צבע המוצר עשויים להיות שונים מעט מן התמונה.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.נהדר הידרציה: על ידי ניצול atomization טכנולוגיה, זה כבד אדים הוא מסוגל לייצר כמות לא מבוטלת של ערפל מים, חלקיקים, וכתוצאה מכך הגדלה משמעותית של לחות אוויר.להתכונן בריא יותר, נוח יותר בסביבה.

2.מים חיישן רמת הדמות: מותקן חיישן רמת מים מבטיח שימוש בטוח של מכשיר אדים זה.זה באופן אוטומטי מפסיק לעבוד כאשר מפלס המים מתחת קו בטיחות, סילוק כל סיכון של נזק או פגיעה.

3.אור מקיף עיצוב: לשפר את מצב הרוח שלך.להוסיף מגע של חמימות, בהירות את החלל שלך עם קטן זה מכשיר אדים.את תאורת עיצוב מתכוונן עם 7 LED צבעים, מתכווננת, בהירות וצבע.ליהנות נעימה ומזמינה, האווירה המושלמת עבור כל חדר.

4.לכל מטרה ליישם: על טרי ונקי האווירה, נסה רב תכליתי מכשיר humidifies, מטהר ומסיר מזהמים כמו אבק, ריח שלה עם יון שלילי גנרטור תכונה.ליצור סביבה שלווה על ידי הוספת ארומתרפיה קטנים אדים.

5.נייד לשאת: זה קל לחות יכול להתבצע בכל עת, אם אתה נוסע, עובד, או מנוחה בבית.את גודל קומפקטי נכנס בקלות בכל תיק או מזוודה.

מפרט

פריט אורך

7.2cm

גובה הפריט

15cm

פריט רוחב

7.2cm

סוג חומר

פלסטיק

סוג

מכשיר אדים

משקל פריט

150g

מקור

סין

מוצרים קשורים