הנחה

12Pcs אקוסטית לוח הקצף,סטודיו טריז אריחים,אקוסטי קצף אטומים לרעש הפירמידה סטודיו טיפול קיר לוח,וכו', 2.5X30x30cm

₪35.06 ₪79.72
  • Sku: w503676
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: הפנים אביזרים

12Pcs אקוסטית לוח הקצף,סטודיו טריז אריחים,אקוסטי קצף אטומים לרעש הפירמידה סטודיו טיפול קיר לוח,וכו', 2.5X30x30cm

כיצד לשחזר את גודל נורמלי של קצף אקוסטי: 1. לאחר פתיחת הוואקום החבילה, המקום אקוסטית קצף בחדר מאוורר המקום למשך 12-24 שעות; 2. או להשרות את הקצף במים במשך 1 דקות, לסחוט אותו יבש, אז אוויר יבש או להשתמש מפוח יבש.

חומרים באיכות גבוהה שלנו: קליטת קול לוחות קצף בעל מבנה חסין אש ידידותית לסביבה חומר זה בטוח לשימוש בעסקים קטנים ובינוניים חדרים.איכות גבוהה לוחות צליל טוב יותר, הספיגה, להפחית גלי, reverb ו-רפרוף מהדהד קטנים ובינוניים חדרים.

העיקרון של בידוד קצף זה קול בתוך הספוג הוא בא לידי ביטוי שוב ושוב הלוך ושוב, ובכך להשיג את האפקט של רעש הפחתת ספיגת הצליל.את פנלים אקוסטיים לא רק יעיל נשמע מאפייני הקליטה, אבל גם לא יגרום שום נזק לגוף.את חומר באיכות גבוהה סטודיו קצף יכול לשמור על בידוד קול תפקוד לצמיתות.במונחים של ניקוי, אתה רק צריך לשאוב אבק מדי פעם.

שיטת התקנה: מומלץ לתקוע את הקלטת של ארבע פינות ומרכז של גב אקוסטית לוחות קצף, ואז לתקוע אותו בקיר.או שאתה יכול לרכוש ספריי דבק כדי להתקין את קצף בידוד אקוסטי בהתאם לצרכים שלך.

שימוש נרחב: ההגהה קול קצף ריבועים הם עלות נמוכה פתרון יותר טוב הקלטות בבית או בסטודיו.מקצועי הקלטה, YouTube וידאו, משחק, שידור חי, אלה מוצרים חיוניים.זה משמש מקצועית, אולפנים, חדרי חזרות, אולמות קונצרטים, פודקסטינג, כנסיות, בית קולנוע, הקול דוכנים, הביתה.

גודל:30x30x2.5cm

חומר:קצף פוליאורתן

צבע:לבן

תכולת חבילה:

12 x קול קליטת כותנה

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: אור ירי מציג שונים עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

מפרט

מיקום

תא המטען

חומר

גומי מוקצף

סוג

אטומים לרעש כותנה

מקור

סין

מוצרים קשורים