הנחה

המכונית מפזרים על שמנים אתריים עכביש המכונית מפזר בושם פתח קליפים לאורך זמן הרכב השמן האתרי מפזרי אביזרי רכב

₪13.67 ₪27.37
  • Sku: w502315
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: הפנים אביזרים

המכונית הזאת בושם מפזר יש אומנות מעולה ויכול להיות מותאם אישית לטעמך.שלה מסוגנן בסגנון מספק עיצוב פנים למכונית שלך ומרומם את המראה שלה.זה חייב להיות עבור כל חובב רכב, כי זה כל כך פשוט לשימוש!

מפרט:

שם: מטהר אוויר לרכב

חומר: סגסוגת

גודל: (בערך).11.5*9cm/4.53*3.54 אינץ'

משקל: 26g

קצת טיפים:

1. בשל טמפרטורת הצבע של התצוגה, מצלמה, אור הסביבה ואת כישורי הצילום, וכו'., אולי יש צבע קלה ההבדל תמונות של כמה מוצרים, והצבע הוא כפוף המוצר בפועל!

2. בשל שונות ידנית מדידה, בבקשה לאפשר קלה ההבדל בגודל.

אריזת רשימה:

1* הרכב האוויר Freshene

ראה עוד פרטי המוצר

1.מבנה יפה: ליצור מפואר האווירה במכונית שלך עם המכונית שלנו מטהרי אוויר משובץ קריסטל נוצץ.את הביצוע מעולה ואלגנטי צורה הגדל של הפנים של המכונית שלך עם יוקרה ואלגנטיות.

2.ביצוע נוח האוירה: עם המכונית שלנו מטהרי אוויר, אתה יכול לבחור מתוך שונות מובנה aromatreat אפשרויות ולשנות אותם על פי ההעדפה שלך.אם אתה רוצה מרגיע, ממריץ, או ריח מרענן, אתה יכול ליהנות נוחה ארומה ניסיון תוך כדי נהיגה.

3.להיכנס שימוש רחב: אלו מטהרי אוויר לרכב מתאים לכל רכב ולהוסיף נגיעה של אלגנטיות למכונית שלך.הם גם לשפר את המכונית שלך של עיצוב פנים וליצור טרי, אווירה נעימה.

4.יישום קל: פשוט לחבר את זה לתוך שקע האוויר של המכונית וליהנות מתוחזק היטב, נעים ריח.אין כלים או כוח נדרש, מה שהופך את זה פשוט ונוח להתקנה.

5.מתנה נחמדה: המכונית הזאת מטהר אוויר הוא קומפקטי ומעודן פריט.זה הוא דרך נפלאה להביע אהבה והכרת המשפחה שלך, חברים, או עמיתים לעבודה.זה הוא מושלם עבור כל יום מיוחד כמו יום האהבה, חג המולד, או יותר.

מפרט

מקור

סין

סוג פריט

מטהר אוויר

פריט אורך

0.00mm

משקל פריט

1.00kg

פריט רוחב

0.00mm

גובה הפריט

0.00mm

מוצרים קשורים