הנחה

החדש לגברים חליפה סטים חתונה מותאם אישית יוקרה בלייזר מכנסיים שתי חתיכות מדי יום מזדמן מסיבת אופנה כפול עם חזה גברי תלבושות

₪260.13 ₪433.57
  • Sku: w9544
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: חליפות & בלייזר

חבר יקר:

אנחנו כבר עוסקת בתכנון, ייצור, מכירות ושירות של חליפות גברים במשך שנים רבות.אנו מספקים קלאסיקה menswaer תוכנן, עסקים attires וחכם casaul לובש.אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך בעיה.מאחל לך קנייה מאושרת!

גודל הגיליון:

תקן תרשים גודל היחיד אומר סיים החליפה גודל המידות, לא מידות גוף .בבקשה להשוות את זה עם שלך להתאים את החליפה.יד המדידה יהיה פער של כ-1-3 ס " מ.אנו מספקים שירות מותאם אישית על זו החליפה:

אם אתה צריך גודל מותאם אישית ,אנא שלח אלה מידות גוף אל שירות הלקוחות שלנו, אנא ודא אלה מידות גוף נכונים ,זה מאוד חשוב (שליט קרוב לעור הגוף בעת מדידה, חייטים יתפור 8-12 ס "מ גדול יותר של מותאם אישית' קט בחזה המדידה על הגוף שלך החזה מדידות) :

תשובה:גובה (מ העליון את הראש ברצפה)

ב': משקל (הכובד של אדם)

1. הכתף

2. אורך שרוול

3. החזה

4. הבטן

5. מכנסיים מותן

6. הירכיים

7. אורך הג ' קט

8. אורך המכנסיים

9. הירך

10.בקשות אחרות: כגון שרוול השרוול,המכנס התחתון,צבע ,סלים או רופף,אפוד אורך וכן הלאה.

אנא ודא אלה מידות גוף נכונים ,זה מאוד חשוב.(השליט קרוב לעור הגוף בעת מדידה,חייטים יתפור 8-12 ס "מ גדול יותר של מותאם אישית' קט בחזה המדידה על הגוף שלך החזה מדידות)

בבקשה הערות:

א. חליפה אינו כולל כל האביזרים כגון פרח,כובע ,עניבה עניבת פרפר, סיכה, corsagecrutch וכו ' (אם אביזרים אלה מראים על התמונות).

ב. הצבעים עשויים להשתנות בין שונים CRT ו-LCD מסכי.אנחנו לא יכולים להבטיח כי הצבע של המוצרים שלנו יהיה בדיוק אותו הדבר עם תמונות שראית.

סי, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי להפוך את רכישה מקוונת נעים ככל האפשר, אם יש לך חששות, אנא אל תהססו לפנות אלינו!

ד. www.event-planner.co.il משלוח רגיל: 15-90 ימים.אם אתה צריך את הפריט בדחיפות ,נא לבחור משלוח מהיר שיטת כגון DHL ,Fedex ,TNT ,UPS .אז צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי לאשר.

א. כי הקונה המדינה מס מכס לא בטוח ,כך שזה לא לכלול את המחיר סדר .לגבי המכס מדיניות, נא להתקשר המכס של קבלת המדינה לשאול.תודה!

מפרט

ישים הסצנה.

עסקים

CN

גואנגדונג

סוג פריט

מתאים

בגדים אורך

רגיל

ישים העונה.

ארבע עונות

להתאים סוג

רזה

חומר

אחרים, פוליאסטר

מקור

סין

מין

גברים

סגירת מעגל סוג

אחת עם חזה

סגנון

מזדמנים חכם

שאיפה סגירת מעגל סוג

ציפר לטוס

מוצרים קשורים