הנחה

מותאם אישית קופסא ארוחת צהריים עם תמונה/שם אישית מבודד תיק אוכל תרמי לשימוש חוזר פרסום תיק עם רצועת כתף להסרה

₪29.91 ₪46.71
  • Sku: w3914
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: מטרה מיוחדת שקיות

מפרטים -- הצהריים גודל: L: 9 x: 5 x גובה: 7.8 ס " מ.זה יכול להתאים בצורה מושלמת את קופסת ארוחת הצהריים, חטיפים, פירות, ואפילו חלבונים בקבוקים.

חומר צהריים התיק עשוי פוליאסטר, שהוא חזק ועמיד.הציפוי הפנימי של קופסת ארוחת הצהריים אווה ו-PE כותנה, אשר קל לנקות את הבלתי נמנעת הצפת המצב.יכול להיות כל הזמן ב גבוהה וטמפרטורות נמוכות ככל האפשר כדי לשפר את איכות המזון, טריות וטעם.

עיצוב-קופסת ארוחת הצהריים יכול להיות מוחזק ביד, לחצות את הגוף, ואת הצלב-הגוף רצועת ניתן להפרדה, וזה קל לעבור בין שתי הדרכים.יש כיס רוכסן בחזית עבור הטלפון שלך, סכו " ם, קלפים ועוד.הכיס העיקרי יכול להחזיק קופסאות בנטו, משקאות, חטיפים וכו'.

פעילות האישיות עיצוב דפוס, אשר מתאים מאוד לילדים, בני נוער, מבוגרים ,בנים ובנות.את ארוחת הצהריים התיק יכול לשמש מעון הספר, תיק אוכל, תיק הפיקניק, ושונות תיק, לשאת על שתייה, קופסאות בנטו, פירות, חטיפים, וכו'.

משרת אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נשמח לעזור לך.יש כיף כל היום!

הצג רעיונות יצירתיים שלך: האם את המוצרים בשוק תמיד עונים על הציפיות שלך?עכשיו אתה יכול להעלות את התמונות שלך או טקסט להראות את המחשבות שלך.יש אינספור הגדרות עיצוב.מצפה לשמוע את המחשבות שלך.יותר מכך, זוהי גם מתנה טובה לבטא את המחשבות הפנימיות לאנשים שאכפת לך.אני מאמין שאתה תאהב את זה.

יישום תרחיש: מתאים לנשיאת משקאות, קופסאות בנטו, פירות, חטיפים, וכו'.פיקניק, משרד, נסיעות חיוניים.

הלקוח הראשון: איכות, שביעות רצון הלקוחות הם סדרי העדיפויות שלנו.אנו מקווים לספק לכם מוצרים איכותיים, כדי לספק לאורך זמן את החוויה.אם יש לך שאלות על המוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו.

מפרט

חומר

פוליאסטר

CN

גואנגדונג

מקור

סין

מוצרים קשורים