הנחה

שחורה 3 חלקים Mens חליפת חתונה Slim Fit שני כפתורים עסקים אחת עם חזה האפוד תלבושת רשמית Terno Masculino בגדים

₪231.42 ₪398.99
  • Sku: w12332
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: חליפות & בלייזר

איך למדוד את זה (ב סנטימטר או אינץ'):

הערה:

1、 שם יכול להיות 1-3 ס " מ שגיאה על גודל עקב ידנית מדידות.

2、 שם אולי קצת צבע ההבדל בין המודל צילום, סיים את החליפה בשל האורות ועל המסך.

3、נעשה בהזמנה אישית בגודל בגודל סטנדרטי בחינם,אנא שלח לנו את מדידות מותאמות אישית בצע את מעל מידה התייחסות התמונה אם אתה רוצה מותאם אישית את החליפה.

4、כמה קשרים כפתורים לא 100% אותו דבר את התמונה ,אם לא לקבל, בבקשה להיות זהיר כדי לקנות.

מסי יבוא, מסים וחיובים אינם כלולים הפריט או דמי משלוח.אנו מצהירים הפריט, כפי דוגמית ערך נמוך כדי למנוע יותר מדי מס.אבל לפעמים בחלק מהמדינות, פקיד המכס עשוי להיות קפדן מאוד, ואנחנו לא יכולים בחשבון את כל דמי מכס, אז בבקשה לבדוק את מדיניות המכס על המקום שלכם.אם אתה צריך לשלם את דמי מכס, זה התפקיד שלך למדינה שלך, הקונה צריך להבין את המצב הזה.

סדר ביטולים

אנו מבינים כי מצווה חליפה לאירוע המיוחד שלך היא חשובה התחייבות, ואת מדיניות הביטולים שלנו נוצר עם זה בחשבון.עם זאת, חשוב לציין כי החליפות מיוצרות לפי הזמנה, פעם אחת את תהליך היצירה החלה את החומרים ניתן לעשות בה שימוש חוזר.החדשות הטובות הן כי לאחר ביצוע ההזמנה שלך, עוד יש זמן להחליט.עיין מדיניות הביטולים שלנו להלן הפרטים: שלנו מדיניות ביטולים 1. הזמנות שבוטלו תוך 24 שעות אישור על תשלום יהיו זכאים לקבל החזר כספי מלא. 2. הזמנות שבוטלו 1~3 ימים לאחר התשלום יהיה זכאי לקבלת החזר כספי חלקי בהיקף של מלוא עלות משלוח ו-50% של מחיר הרכישה של המוצר. 3. הזמנות שבוטלו לאחר 3 ימים של אישור על תשלום יהיה זכאי לקבלת החזר כספי חלקי בהיקף של מלוא עלות משלוח. 4. ברגע שההזמנה שלך נשלחה, זה כבר לא יכול להיות בוטל.החזרת להחלפה או החזר כספי

1. שביעות הרצון שלך היא בעל חשיבות עליונה עבורנו.עם הגעתו של החבילה שלך, אנו ממליצים לך לבדוק ולוודא כי החליפה כבר עשה את דרישות ההזמנה.למדוד את החליפה שלך מהר ככל האפשר מבלי להסיר את התגים, שינוי, או לשטוף את החליפה. 2. אם אתה חוזר, או החליף את החליפה, אנא ודא, הם למצבו המקורי - unworn, רחוצים, ללא שינוי, ללא נזק, נקי, ללא מוך ושיער עם קטגוריה שלם ומחובר. 3. חליפות זה לא בדיוק מתאים אבל להתאים את המפרט שהזמנת לא ניתן להחזירו או להחליפו.הקונים אחראים על גודל הם לבחור בעת ההזמנה.תהליך החזרה 1. להגיש בקשת החזרה למוכר בתוך 2 ימים לאחר הגעתו של השמלות שלך.כולל הסבר ותמונות המתעדים את סיבת ההחזרה..החזרות לא יתקבלו ללא אישור מראש מהחנות שלנו. 2. פעם אחת שלנו המוכרים אישרו את הבקשה, בבקשה לשלוח את הפריט חזרה אלינו בהקדם האפשרי. 3. קיבל פעם אחת במתקן שלנו, שלך יחזור להיות מעובד ב-3 עד 5 ימי עסקים.לאחר החזרה שלך הוא אישר, בדק, בבקשה לאפשר עד שני מחזורי חיוב על זה יזוכה לחשבון שלך.פריטים חזרו במצב לא מקובל המצב לא יטופל כמו החזרים ו יישלחו בחזרה אליך.

עוזב ניטרלי או משוב שלילי יכול יסודית לפתור את הבעיות שלך.אנא פנה אלינו לפני שעזבתי ניטראלי או שלילי משוב.כפי רציני ואחראי המוכר, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיה שלך.שוב, תודה על הזמנת חליפה בחנות שלנו ואני מקווה שאתה אוהב את הרכישה כאן.את ההערות יש חשיבות רבה שלנו להצלחה עסקית.אם אתה מרוצה עם הרכישה שלך ואת המכירות שלנו שירות, אנא קח רגע כדי להשאיר לנו משוב חיובי עם כללית מפורט מוכר דירוג.המפעל שלנו הוא מקצועי החליפה לייצר יותר מ-4 שנים.אנחנו מספקים חליפות חתונה, נשף מסיבת חליפות רשמיות אירוע החליפה,mens אפוד וכו'.בגלל האיכות הגבוהה שלנו לשלוט, המכירות הטוב ביותר, השירות מהיר זמן אספקה ומחיר תחרותי, החליפות שלנו נמכרים היטב בהרבה מדינות (כגון ארה "ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, רוסיה, אנגליה, צ 'ילה, אוסטרליה, וכו'.) אנחנו גמישים ויכולים לעשות חליפות על פי הדרישות שלך.

מפרט

מין

גברים

CN

ג ' יאנגסו

מקור

סין

ישים העונה.

ארבע עונות

סגירת מעגל סוג

אחת עם חזה

סגנון

מזדמנים חכם

ישים הסצנה.

החתונה

שאיפה סגירת מעגל סוג

ציפר לטוס

מותג

Fnoexw

פריט

גברים חליפה

העונה

הקיץ, אביב, סתיו, החורף

אירוע

רשמית אירוע או מסיבת החתונה.

החזית בסגנון

שטוח

המקום של מקור

סין (יבשת)

חומר

כותנה, פוליאסטר, ספנדקס, צמר

3 חתיכות

ג ' קט+אפוד+מכנסיים

בגדים אורך

רגיל

סוג פריט

מתאים

להתאים סוג

רזה

מוצרים קשורים