הפקת אירועים > מוצרי פרסום
 

מוצרי פרסום

אביזרי פירסום הם מוצרים הנושאים את הלוגו של בית העסק ומחולקים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים במטרה למנף את העסק ולהגדיל את מספר לקוחותיו, כגון כרטיס ביקור, פולדרים, ופליירים.
.

המוצר שאותו תחלקו כשי ללקוחותיכם צריך להיות שימושי ועיצובי כאחד ולהציג כראוי את הלוגו של בית העסק אותו הוא מפרסם וכן להיות אטרקטיבי ומושך את העין, כך שהלקוח מקבל השי ירצה להציגו במקום בולט במקרה של מוצר נייח. על מנת להציג לוגו או מוצר בצורה הכי טובה מומלץ מבעוד מועד לעצב את המוצר בעזרת צלם מוצרי פרסום מוסמך בתנאים אופטימליים. במקרה של מוצר נייד, ירצה הלקוח להוציאו מהכיס ולהציגו בפני אנשים נוספים, מכרים לעבודה, חברים שאולי יהפכו להיות לקוחות חדשים שלך.

מוצר נייח לדוגמה-פסלון דינאמי בזעיר אנפין שניתן להציגו על שולחן המנהלים או על מדף התצוגה כך שהתנועתיות שלו תמקד את העין בלוגו שמופיע עליו.
מוצר נייד לדוגמה-עט, מחזיק מפתחות, מטריה צבעונית או צעיף בשלל צבעים לימות החורף, שיצודו את עין המתבונן בו וימקדו אותה על הלוגו המודפס של בית העסק.

ניתן לבחור נושא מסוים למוצרי פרסום, כמו עונות השנה, או אירועים משפחתיים שונים-בימי החורף הקרים תוכלו להציע ללקוחותיכם כוס טרמית ששומרת על החום למשרד או לרכב או כרית חימום מפנקת, לחום יולי-אוגוסט מגבת לחוף הים, בימי הולדת או ימי נישואין ספל עם תמונת בן/בת יום ההולדת או תמונת הזוג או חולצה עם תמונה אישית, כולם כמובן עם הדפס של לוגו בית העסק.

חשוב לציין שהפקת אביזרי פירסום נחשבת הוצאה מוכרת במס ומהווה חלק מתקציבו של בית העסק ולכן ניתן לקבל עבורה זיכוי מלא בסוף שנת הכספים.