הפקת אירועים > איך לתכנן אירוע - הדרך אל האושר
 

איך לתכנן אירוע - הדרך אל האושר

מסיבות, אירועים ושמחות הם חלק מהחיים של כולנו, אך כמובן שלא כל אירוע הוא אירוע מוצלח...

לפני שתתחילו עם רשימת המוזמנים - עצרו לרגע, והבינו איך לתכנן אירוע, שישאיר את כל האורחים נפעמים, ויענה על כל משאלותיכם...

 

מי יודע איך לתכנן אירוע?

עולם הפקות האירועים הוא רחב ומלא אפשרויות, אך בעודכם מתחילים לתהות איך לתכנן אירוע שיתאים לכם, תתקלו בהתלבטות מרכזית - האם לעשות זאת באופן פרטי, או בעזרת חברת הפקת אירועים?

 

איך לארגן אירוע לבד: ארגון אירוע באופן עצמאי היא הדרך בה רוב האנשים בוחרים, בייחוד כאשר מדובר באירועים או מסיבות קטנות ופרטיות. בין אם מדובר באירוע גדול או קטן, כאשר עורכים אירוע בכוחות עצמכם כדאי לקחת בחשבון כמה דברים:

תכנונים מקדימים:
לפני שמתחילים בהפקת האירוע עצמו, קודם כל יש לתכנן מהו אופי המסיבה שאנו מתכננים, כמה אנשים ברצוננו להזמין ואת מי וכו'. כמו כן, חשוב להחליט על מסגרת תקציב לאירוע, כדי שלא נחרוג יותר מדי, ונתפתה לעוד ועוד אטרקציות ותוספות

קניות ושכירת אנשים:
גם כאשר מדובר באירוע פרטי, פעמים רבות שוכרים את שירותיהם של אנשי מקצוע, כגון תקליטנים, צלם אירועים, חברת קייטרינג, מוכרי טבעות יהלומים, זהב וכיוצ"ב. לכן, כדאי לעשות סקר שוק ולבדוק על החברות השונות שמוצעות, וכמה יעלה לכם השרות.

 יצירתיות: כאשר חושבים על איך לתכנן אירוע, הדבר החשוב ביותר הוא היצירתיות. ככל שתשכילו להשתמש במה שכבר יש לכם, כך תחסכו מעצמכם עבודה מיותרת והרבה כסף. דוגמא לכך היא מיקום האירוע: אם אתם מתגוררים בבית פרטי, תוכלו לערוך את האירוע בחצר הבית, וכך לחסוך אלפי שקלים על הזמנת אולם או חצר אירועים!

דוגמא נוספת היא הקישוטים והאקססוריז שילוו את המסיבה: נרות, כריות, זרי פרחים,שולחנות ישנים, וכל דבר שתעלו על דעתכם יכולים לשמש אתכם בכל מסיבה!
 

איך לתכנן אירוע מקצועי: אם אתם לא ממש יודעים איך לתכנן אירוע, וגם אין לכם ממש כוח להתעסק עם כל מלאכת הארגון, תמיד תוכלו לשכור את שירותיה של חברת הפקת אירועים. חברות הפקת אירועים ילוו אתכם לאורך כל שלבי ההכנה וההפקה: ארגון רשימת המוזמנים, תכנון אופי האירוע, וכמובן ההפקה עצמה, שכוללת את כל האטרקציות, הפעילויות והאוכל. באופן זה תוכלו להסיר מכם הרבה אחריות, וגם אתם תוכלו ליהנות מהמסיבה בדיוק כמו כל אחד מן האורחים.